חדשות ובשורות למטפלים רגישי פסיכדליים (Psychedelic Friendly)

דברים מרגשים מתפתחים בתחום צרכנים חומרים פסיכדליים ורציתי לעדכן אתכם ולתת לכם אפשרות להיות בחזית ההתפתחויות והזדמנות ראשונית להצטרף לנעשה בתחום.

ההתפתחות הכי מרגשת חייבת להיות התהליך אותו התחילה ח”כ מיכל קוטלר-וונש בעקבות עוד מקרה מוות מיותר בחודש אוגוסט 2020. כפי שאפשר לראות בהקלטת פגישת וועדת הסמים, מדינת ישראל בדרך לאימוץ גישה של “מזעור נזקים”, לפחות בנוגע לחומרים פסיכדליים והכרה בשירותים עבור צרכני פסיכדליים, כולל מתחמים בטוחים כתנאי לקבלת רישיון למסיבה, ערכות ועמדות לבדיקת חומרים ועוד. לתוך זה נכנס (בינתיים באופן עקיף כי המוקד במסיבות) הכרה בטיפול ואינטגרציה למי שצורך פסיכדללים כשירות טיפולי.

עולה מהפורומים הווירטואליים שיש אכן עלייה במספר האנשים שצורכים חומרים פסיכדליים לבד בבית ללא תמיכה (יחד עם ירידה מובנת בכמות הצורכים במסיבות), ויש גם עלייה במספר הפוסטים מבקשים שם של מטפל שמבין בחוויות פסיכדליות.

מספר המבקרים ברשימה שהתחלנו יחד לא השתנה באופן משמעות ונשאר בסביבות 50 מבקרים לשבוע. (אינני יודע מה קורה אח”כ – אני לא משתתף בתוכניות כאלו של גוגל).

כל זה מביא אותי לחזור ולרענן את הרשימה לקראת פרסומה בתפוצות גדולות יותר – כמטפלים שמבינים את הצרכים של פסיכונאוטים. לכן, אני מבקש מכם לחזור אל הערך שלכם, לעדכן ולשפץ לעיני רוחכם. אנשי אשמח אם תגידו לי האם התהליך באמת פשוט כמו שנראה לי, לפני שננסה להרחיב אותה ולגייס אנשים חדשים.

יחד עם זאת, אני מוסיף עוד שני תחומים למלא:

  1. הכשרות בתחום – יש כבר עשרות קורסים ברשת ובעולם בתחום. אני מזמין אתכם לרשום כאן את ההכשרות שעברתם בתחום חומרים פסיכדליים.
  2. האם חתמת על North Star Ethics Pledge? עד שנוכל להקים גוף רגולטורי, השבועה היא הדבר הכי קרוב שיש ואני מזמין אותך לקרוא ולחתום

כחלק מהמאץ לפתח את העבודה עם צרכני פסיכדלייה כתחום התמחות מקצועית, התחברתי עם ד”ר עדו כהן להציע קורס שמיועד למטפלים קליניים. הקורס ייתן כלים וידע לשפר את הטיפול בצרכני פסיכדליים לפני ואחרי צריכה, ולא יעסוק בטיפול תחת השפעה חומר.

הקורס הוא ראשון מסוגו בארץ, אך קיימים קורסים דומים באנגלית מגדולים בתחום, כולל Fluence ו-Psychedelics Today. הוא מורכב מעשרה מפגשים ובכל מפגש יועבר חומר תאורתי ותהיה שיחה בין המשתתפים. למרות שמדובר בקורס מוגבל, הציפייה היא שהמשתתפים יהוו קבוצת עמיתים, ויקבלו עזרה וכלים להמשיך לשמור על קשר ולהתפתח בתחום.

רציתי להציע לכם ראשונים את הקורס, לפני החשיפה לציבור הרחב, שיהיה בעוד כשבוע.

רוצה לקבל את העדכונים הבאים במייל? השאירו פרטים

[newsletter_form button_label="להירשים"]
[newsletter_field name="email" label="מייל שלך"]
[newsletter_field name="first_name" label="שם שלך"]
[newsletter_field name="list" number="1" hidden="true"]
[/newsletter_form]

כתיבת תגובה

Translate »
Scroll to Top
ליצור קשר